13 Jul 2011

CORDY VITALPLUS & CORDY DAYLITE

Pihak AHB juga telah mengeluarkan dua jenis produk kering yang cukup luar biasa kepada sesiapa yang memerlukan tenaga yang lebih untuk keperluan diri mahu pun keluarga atau sahabat handai. Dengan khasiat yang terkandung pada setiap produk kesesuaian tersendiri walaupun semua produk yang telah di keluarkan dari syarikat Asia Herbal Biotech Sdn Bhd, berasaskan cordyceps. Kali ini AHB memperkenalkan "Cordy Daylite" dan "Cordy Vitalplus".

Sekarang mari kita lihat kesesuian produk-produk ini dan siapakah yang memerlukan untuk membantu merawat diri sekiranya mahu mencubanya. Janganlah takut untuk mencuba produk keluaran AHB kerana produk-produk keluaran AHB, mempunyai kelulusan dari badan-badan yang berkait.

CORDY DAYLITE (MAL 10100224TC)


"Herba lagenda bagi keluarga Diraja"

Cordyceps dikenali sebagai "harta legenda Timur." Sebuah Di China, Cordyceps juga dikenali sebagai "cacing musim sejuk, musim panas rumput" yang dimiliki oleh keluarga kulat. Para ulama Tibet ia disenaraikan sebagai makhluk 'ajaib "kerana transformasi perasa kitaran hidup. Sejak zaman purba, cordyceps telah digunakan sebagai herba tonik yang membantu menyuburkan buah pinggang, jantung dan meningkatkan kekuatan dalaman. Hasil dari cordyceps adalah terhad kerana ianya mahal dan hanya mampu digunakan oleh keluarga diraja sahaja pada ketika itu. Hari ini, Cordyceps telah terbukti memberi manfaat kepada kesihatan. Lebih daripada 21 ujian klinikal telah dilakukan di seluruh dunia menunjukkan bahawa Cordyceps baik untuk yang berikut:
Menyelaras sistem imun untuk mengurangkan risiko penyakit.
Menggalakkan sistem pernafasan manusia dengan mengatur aktiviti-aktiviti paru-paru.
Bertindak sebagai agen anti-tumor atau anti-kanser.
Meningkatkan peredaran darah yang baik untuk menyahtoksin dalam badan.
Memberi tenaga dan stamina.
Hati yang sihat dan fungsi buah pinggang.
Keunikan CORDY DAYLITE:
• Kerjasama dengan teknik bioteknologi dengan Universiti di China.
• Cordyceps berbudaya dipatenkan oleh Perisikan Dunia Property Organization (WIPO: WO2005/058022A1)
• Tinggi kandungan bahan aktif jika dibandingkan dengan cordiceps liar.

CORDY VITALPLUS (MAL 10100217TC)

"Pilihan anda untuk kecergasan harian"
Apa VITAPLUS CORDY?

CORDY VITAPLUS adalah gabungan unik herba Cordyceps militaris dan Cistanche Diserticola digubal untuk meningkatkan ingatan, mental dan stamina. Cordiceps militaris dipatenkan (WIPO: 2005/058022A1) yang mengandungi bahan aktif seperti Cordycepin, asid cordycepic, asid glutamik, polisakarida, asid amino dan vitamin B12.

Cistanche deserticola dinamakan sebagai "Rou Congrong" di China, adalah pembual penting asli. Dalam tradisi, pengamal perubatan Cina nota sebagai perangsang organ-organ seksual untuk mengatasi masalah mati pucuk, ejakulasi pramatang di kalangan lelaki dan kemandulan, Lukoria, metrorhagia banyak di kalangan wanita. Malah, cistanche telah dikaji secara saintifik dan melaporkan bahawa ia adalah kaya dengan phenylethanoid, sejenis komponen aktif yang merangsang tubuh badan manusia untuk sistem reproduktif.
Faedah CORDY VITAPLUS
Anti-keletihan.
Meningkatkan daya ingatan dan meningkatkan kesihatan otak.
Asli seksual proaktif.
Menenangkan fikiran untuk melegakan tekanan, meningkatkan kualiti tidur.
Keunikan CORYD VITAPLUS
• Gabungan harta legenda dengan bioteknologi
• berpaten (WIPO: 2005/058022A1)
• pembekal tenaga harian dengan bahan semulajadi aktif
• Mudah diserap, selamat untuk digunakan dan bebas daripada logam berat.

HARGA :
CORDY DAYLITE = RM360(2 Boxes X 60 Capsules X 500mg)

CORDY VITAPLUS= RM360(2 Boxes X 60 Capsules X 500mg)

UNTUK MEMBELINYA SILA KLIK : DI SINI.