12 Jul 2011

CORDY JUICE


Cordy Juice adalah produk keluaran pertama syarikat ASIA HERBAL BIOTECH SDN. BHD. dan merupakan produk terlaris dan di amalkan oleh pesakit untuk merawat penyakit kronik. Selain penyakit kronik Cordy Juice juga sesuai digunakan untuk minuman seharian.

Hari ini ramai masyarakat di Malaysia menggunakan produk ini untuk merawat penyakit yang paling ditakuti (Kencing Manis) kerana ianya membunuh dalam diam atau secara perlahan-lahan. Sebahagian penyakit yang mampu dirawat / cagah (diamalkan) dengan menggunakan produk ini ialah:-
Kencing Manis
Kanser Hati
Kanser Payudara
Kanser Usus
Demam Denggi
Strok
Darah Tinggi
Lemah Jantung
Buah Pinggang
Asma @ Lelah
Sakit Kulit (Psoraisis)
Gastrik
Gout
Kebas Kaki @ Tangan
Mata Berselaput
Batu Karang
Mati Pucuk
Sakit Tulang Belakang
Mengandung Luar Rahim
Masalah Kalsum
Sakit Sendi
Epilepsi (Sawan)
Untuk Tenaga Lelaki & Wanita
Alzheimer
Lukimia @ Talasmia
Migrain
Parkinson
Resdung DAN Lain-Lain

CORDY JUICE digubal dengan menggunakan bioteknologi terkini yang menggabungkan dunia antarabangsa. Tisu Cordyceps dipatenkan dengan 20 JENIS BUAH bersama TEKNOLOGI heksagon.

TISU Cordyceps Kultur
Cordyceps dikenali sebagai "harta legenda Timur". Cordyceps dalam bahasa Cina dikenali sebagai "Cacing di Musim Sejuk, Rumput Di Musim Panas", tergolong dalam keluarga kulat. Seperti namanya, Cordiceps adalah "ulat" di musim sejuk yang berubah menjadi "rumput" di musim panas. Kulat adalah parasit pada larva rama-rama yang bergerak itu. Ia menyerang tubuh ulat apabila ia berehat semasa musim sejuk dan menggunakan tisu lembut itu. Akhir sekali, ulat mati. Semasa musim panas, stroma iaitu kira-kira 3-5 cm panjang, tumbuh dari kepala larva ini. Rangkaian biasa kulat ini di dapati adalah di atas ketinggian 2000 meter hingga 6000 meter.

Air heksagon terbentuk apabila 6 Bon Hidrogen bersatu dan membentuk corak yang dianjurkan dalam bentuk heksagon yang berstruktur kristal seperti.

Dr Mu Shik Jhon menjelaskan bahawa, air berstruktur 100% hexagonally mempunyai kapasiti yang besar untuk menyimpan tenaga yang boleh dibebaskan dengan serta-merta apabila ia digunakan oleh organisma. Ia hidup boleh membawa isyarat dan maklumat pemindahan dengan lebih berkesan. Ia ternyata menjadi kunci kepada penghidratan lebih cepat, meningkatkan tenaga pemindahan protein dan kestabilan DNA serta meningkatan proses metabolik yang banyak.

Setiap sel dalam badan kita telah dipanggil "stesen dok" tapak penerima. Untuk penyerapan optimum nutrien, molekul air perlu mempunyai bentuk molekul tertentu untuk menyambung kepada laman-laman penerima (sama seperti kunci yang sesuai dengan kunci kanan) & berkomunikasi menggunakan getaran bertenaga itu membolehkan nutrien untuk dibawa ke dalam sel serta-merta dan pada masa yang sama toksin akan dibawa keluar dari sel.

Faedah CORDY JUICE
Anti-Oksida & Anti-Radang Yang Tinggi.
Kawalan hati, paru-paru dan buah pinggang, berfungsi menentang masalah pernafasan, keadaan tangkapan acuh tak acuh, sakit pinggang dan lutut serta mengurangkan keterukan Nokturia.
Mengelakkan aktiviti tumor dan menggalakkan kardiovaskular kesihatan.
Meningkatkan sistem pernafasan.
Meningkatkan peredaran dan mengawal tekanan darah.

Melindungi daripada kerosakan radikal bebas dan tekanan oksidatif. Melambatkan kesan penuaan.
Meningkatkan tenaga dan stamina.
Mengurangkan penyakit kolestrol tinggi.
Meningkatkan pemulihan dari penyakit.
Meningkatkan kecerdasan minda dan kejelasan.
Meningkatkan gangguan seks lelaki & perempuan (mati pucuk / menopaus).
Memperkukuhkan sistem imun bagi meningkatkan jangka hayat.

HARGA :RM300.00(1 KOTAK = 3 BOTOL).
BOLEH BELI DI SINI.